Kiitos hyvästä palvelusta

Käyttäjän Kristiina Tammitie kuva
  • Kiitos hyvästä palvelusta

Keskimaan henkilöstölehden jokaisessa numerossa julkaistaan muutamia asiakkailta saatuja positiivisia asiakaspalautteita, esimerkkeinä hyvästä palvelusta. Henkilökunnalta kysytään myös kommentti palautteeseen liittyen. Tässä tuoreimman Keskimaalaisen Kiitos hyvästä palvelusta -palstalle nostetut palautteet kommentteineen.

 

"Kävimme Suviseurojen aikana Hirvaskankaan ABC:lla moneen kertaan, ja jokainen kerta oli meille positiivinen kokemus. Työntekijät olivat iloisia ja palvelu oli huippuluokkaa. He saivat meidät kyllä varmasti tulemaan uudestaan. Jatkakaa samalla asenteella."

 

noora-keurulainen_1200_0.jpg

Noora Keurulainen oli Suviseurojen aikaan Apsilla yövuorossa.
– Tapahtuman aikaan meillä oli todella vilkasta. Seura-alueen päivätapahtumien päätyttyä alkuyön tunnitkin olivat kiireisiä ja paljon ostaneet asiakkaat olivat hyvällä mielellä. Tosi kovalla volyymilla mentiin, mutta hyvin selvittiin, kun puhallettiin yhteen hiileen. Oli todellakin ilo olla seurojen aikaan töissä, Noora vakuuttaa.

 

"Myymälässä on aina erinomainen palvelu, näin palvelualtista ja ystävällistä, mutta samaan aikaan ripeää henkilökuntaa harvoin näkee. Erityismaininnat polkkatukkaiselle nenälävistetylle nuorelle naiselle, sekä tummahiuksiselle nuorelle miehelle, he molemmat tekevät työtään aina hymyssä suin."

img_5599_1200_0.jpg

Tässä Kolmikulman S-marketiin kohdistetussa palautteessa kiitoksen saavat Aino Matveinen ja Juha Kumpulainen.
– Meillä on mahtava työporukka, joka tekee mielekästä ja tärkeää työtä ilon kautta, yhteisen hyvän takia. Tsemppihenki tulee luonnostaan ja hengaillaan vapaa-ajallakin yhdessä. Yhteisöllinen meininki ulottuu myös asiakkaisiin, joista monien kanssa moikkaillaan kaupungillakin vastaantulessa. Me halutaan omalla esimerkillämme näyttää, että kaupan työ voi olla sekä hauskaa että tuloksellista."

 

"Kiva, iloinen, asiallinen ja ystävällinen kassa. Kiitos!"

eini-mannisenmaki_1200_0.jpg

Konneveden Salen myymäläpäällikkö Eini Mannisenmäki voi ilokseen kertoa, että kyseinen asiakkaan palaute saattaa yhtä lailla koskea ketä tahansa työryhmäläistä, kesätyöntekijöitä myöten.
– Saamme paljon kehuja henkilökunnan iloisuudesta, auttavaisuudesta ja positiivisesta hengestä. Osa asiakkaista kommentoi kasvokkain, toiset taas antavat palautteen S-kanavan kautta sekä Facebookissa seinällä tai yksityisviestinä, Eini kuvailee.

 

"Kävin leikkauttamassa tukkaani teillä ja pakko antaa kiitos Helmi-nimiselle kampaajalle! Hänestä todella huomasi, että nauttii työstään ja asiakaspalvelualttius oli kohdillaan. Hän jutusteli kanssani hiuksiin liittyvistä asioista, mistä sain ahaa-elämyksiä. Oli oikein miellyttävä käynti."

helmi-argillander_1200_0.jpg
Asiakkaan kehuma Helmi Argillander on työskennellyt Prisman parturi-kampaamossa valmistumisestaan lähtien, vajaan puolentoista vuoden ajan.
– Kiva saada palautetta, joka kertoo, että on tehnyt työnsä hyvin. Tähän tilanteeseen ei liittynyt mitään erikoista, vaan palvelin häntä ihan samalla tavalla kuin kaikkia muitakin asiakkaita. Asiakas kertoi palautteessa huomanneensa, että nautin työstäni. Siinä hän on ihan oikeassa, Helmi kommentoi.

Avainsanat: 
Käyttäjän Kristiina Tammitie kuva
Kristiina Tammitie
Jyväskyläläinen vapaa toimittaja kirjoitti mm. Keskimaan juhlavuoden aikana 100 tarinaa Keskimaasta. Keskimaan ajankohtaisia juttuja löydät blogin lisäksi Sinun Etusi -lehdestä ja Keskimaan henkilöstölehdestä.