Asiakaspalautteet ovat tärkeä osa toiminnan kehittämistä

Käyttäjän Mikko Junttila kuva

Asiakaspalaute on meille tärkeää

Seppälän Prismassa olemme aina saaneet paljon hyvää asiakaspalautetta, joka on osoitus siitä että keskusteluyhteys asiakkaan ja kaupan välillä on molemminpuolin koettu toimivaksi. Uuden Prisman avaukseen liittynyt viestintä sosiaalisessa mediassa sai vuorovaikutuksen täysin uudelle tasolle.

Nyt on kulunut reilu kuukausi Uuden Prisman avajaisista ja olemme saaneet valtavan määrän asiakaspalautteita. Palautteista huomaamme, että asiakkaat haluavat auttaa kehittämään palvelunlaatua edelleen ja näin voimme lujittaa lupaustamme olla Sinulle paras Prisma.

Täällä Seppälässä meillä on periaate, että käsittelemme, reagoimme ja vastaamme kaikkiin asiakaspalautteisiin yhden päivän kuluessa. Kuitenkin kiireisimpinä aikoina vastaamisen nopeus valitettavasti hidastuu. Periaate on kuitenkin se, että nopealla vastauksella ja asiaan reagoinnilla pyrimme osoittamaan asiakaspalautteen tärkeyden.

Eniten uusi Prisma on tähän mennessä saanut kehitysehdotuksia erilaisiin opasteisiin liittyen, mm. alakerran wc-tilat ja kesäpiha eivät tahdo löytyä. Lisäksi tuplaamamme asiakaspenkkimäärä ei ollut riittävä. Näihin palautteisiin on jo reagoitu ja opastevideot lisätty Keskimaan Prismat Facebook-tilille. Paljon kehuja on myös saatu henkilöstön palveluvireestä, myymälän ilmeestä ja piha-alueen toimivuudesta.

Kiitos kaikille palautteista. Tämä auttaa meitä olemaan myös jatkossa #sinulleparas Prisma.

Hyvää kesää!

 

Terveisin,
Mikko
Prismajohtaja
Prisma Seppälä

Mikko Junttila
Mikko on Prisma Seppälän prismajohtaja.