Asiakasta varten - myös sähköisesti

Käyttäjän Pasi Viinamäki kuva
  • Asiakasta varten - myös sähköisesti

S-ryhmä digitalisoi palveluitaan ja me Keskimaalla haluamme olla tässä kehityksessä vahvasti mukana. Jo viidennes asiakasomistajistamme on ottanut käyttöön S-mobiilin, Kauppakassipalvelun suosio kasvaa koko ajan ja asiakkaamme ovat löytäneet meidät hyvin myös sosiaalisesta mediasta. Kaikille monipuoliset sähköiset palvelumme eivät ole kuitenkaan tuttuja, tässä siis pieni yhteenveto tärkeimmistä.

Tästä ilmoitimme

Eniten kysymyksiä meille tulee siitä, mistä toimipaikkojemme ilmoitukset verkosta löytyvät. Toistaiseksi emme ole tehneet erillistä ilmoittelua verkkoon, vaan ilmoittelutahti noudattaa lehti-ilmoitteluamme. Kaikki voimassaolevat ilmoitukset ja kuvastot löydät helpoiten S-kanavalta osoitteesta keskimaa.fi/ilmoitukset.

Tästä ilmoitimme

Muistathan myös, että löydät oman kauppasi kaikkien päivittäistavaroiden hinnat ja saatavuustiedot Foodie-palvelusta, osoitteesta foodie.fi. Käyttötavaroiden hinnan ja saatavuuden voit puolestaan tarkastaa ketjujen omista verkkopalveluista, prisma.fi, sokos.fi ja kodinterra.fi.

Kauppakassi ja Foodie

Hintatietojen ja saatavuuden lisäksi Foodie.fi toimii myös Kauppakassipalvelun sydämenä. Voit rakentaa Prisma Seppälän tai Mestarin Herkun valikoimasta ostoslistan, lisätä sen ostoskoriin ja noutaa valmiiksi kerättynä toimipaikasta tai niin halutessasi, tilata myös kotiin. Tutustu Kauppakassipalveluun oheisen videon avulla ja kokeile, miten näppärästi voit helpottaa omaa arkeasi!

 

S-mobiili ja Oma S-kanava

S-mobiili on palveluistamme tärkein ja monipuolisin. Ilmaisesta älypuhelinsovelluksesta löydät pankkipalvelut, reaaliaikaisen bonustietosi, edut ja etukupongit, tapahtumat ja uusimpina ominaisuuksina mobiilitankkauksen ja sähköiset kassakuitit. Kun huolehdit, että olet antanut Omalla S-kanavalla luvan ostotietojesi tallentamiseen, pystymme rakentamaan myös S-mobiiliin juuri sinulle hyödyllisiä etuja ja tarjouksia. Omalla S-kanavalla voit tilata myös S-postin ja antaa luvan sinulle räätälöityyn sähköiseen markkinointiin.

Jatkossa emme enää lähetä paperista Bonuslaskelmaa kotiisi, vaan rohkaisemme tarkastamaan oman bonuskertymän Omalta S-kanavalta tai S-mobiilista. Voit tehdä sen vaikka joka päivä!

 

Sosiaalinen media

Haluatko antaa ruusuja tai risuja? Kiinnostaako, mitä oman kauppasi elämään kuuluu aukioloaikojen ulkopuolella? Haluatko kuulla tarjouksista ja uutisista ensimmäisten joukossa? Jos haluat, kannattaa seurata Keskimaata ja omaa kauppaasi Facebookissa ja muissa somepalveluissa. Voit löytää jo lähes jokaisen toimipaikoistamme ainakin Facebookista ja yhteensä teitä seuraajia eri sivuillamme on jo lähes 80 000! Vilkas keskustelu sivuilla on tervetullutta niin valikoimiin kuin muuhunkin toimintaamme liittyen. Jos asiasi on henkilökohtaisempi, voit jättää meille yksityisviestin, johon pyrimme vastaamaan aina saman päivän aikana.

 

 

 

Digitaalisuus on tulevaisuutta

Vaikka palvelut sähköistyvät nopealla tahdilla, emme kuitenkaan unohda perinteisempiä tapoja viestiä asiakasomistajillemme. Yhteishyvä ja Sinun etusi -lehdet jatkavat ilmestymistään myös paperisina, bonustiedot voit tarkastaa aina asiakaspalvelupisteellämme tai toimipaikoista löytyvästä päätteeltä. Lehdessäkin ilmoittelemme edelleen. Haluamme kuitenkin katsoa eteenpäin ja kehittää sähköisistä palveluistamme parhaat mahdolliset. Olemme siis kiitollisia kaikesta palautteesta ja kehitysideoista, joita asiakkailtamme saamme.

Osallistu sinäkin keskusteluun - sinulle parhaalla tavalla!

Käyttäjän Pasi Viinamäki kuva
Pasi Viinamäki
Kirjoittaja työskentelee Osuuskauppa Keskimaan digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän parissa. Twitterissä löydät Pasin tunnuksella @pasiaulis ja omia ajatuksia digitaalisesta markkinoinnista osoitteesta pasiaulis.fi.