Autoilevan asiakkaan palvelut

Käyttäjän Mikko Junttila kuva

Autoilevan asiakkaan palvelut tärkeä osa hypermarkettia

Hypermarketin asiakkaat liikkuvat pääosin autolla. Tähän vaikuttaa myös se, että onko myymälä sijoittunut valtateiden varsille vai keskustan lähistölle. Seppälä on aika lähellä keskustaa ja näin ollen meille tullaan usein myös pyörällä, linja-autolla, mopoilla tai vaikka kävellen. On kuitenkin tärkeä huomioida näitä eri kohderyhmiä heille suunnatuilla palveluilla ja asiointia helpottavilla tekijöillä.

Autoilevan asiakkaan näkökulmasta on tärkeä, että samalla reissulla saa autolle tarvittavat palvelut. Meillä on tämä asia otettu huomioon siten, että syyskuun loppuun mennessä Seppälän uusi ABC alue on entistäkin monipuolisempi.

Uutta tekniikkaa tulee ABC Pesukadun sisälle pesulinjalle, jossa lopputuloksena entistäkin parempi pesutulos. Myös ruuhkaisina hetkinä on nyt helpompi ottaa oma paikka jonossa ilman, että tarvitsee väistellä poikittaista liikennettä, kuten ennen. Jonohan etenee varsin vauhdilla, kun ei yhden auton pesuun kulu kuin muutamia minuutteja esipesuineen.

Lisäksi alueelle rakentuu uusi mittarikenttä, jossa on nykyiseen tarjontaan verrattuna yksi mittaripari lisää ja lisäksi valikoima mittareilla tulee monipuolistumaan. Polttoaineen ostamisesta tulee entistäkin helpompaa ja vaivattomampaa kun on useampi mittari mistä valita ja valikoimaa on kaikkiin menopeleihin. Palvelun kruunaa jo nyt käytössä oleva Mobiilitankkaus.

Alueelle rakentuu lokakuun alkuun myös hyötykeräysalue, jossa otetaan jatkossa monipuolisesti pääosa kotitalouksien erilaisista kierrätysjakeista, kuten muovi, pahvi, paperi jne. Alueelle pääsee helposti autolla, samalla kun käy tankilla ja pesussa.

Autoilevan asiakkaan huomiointi on tärkeä osa hypermarkettia ja me olemme pyrkineet näitä ratkomaan parhain päin.

Mikko
Prismajohtaja
Prisma Seppälä
#sinulleparasta #uusiprisma #kaydaanyhdessakaupassa

Mikko Junttila
Mikko on Prisma Seppälän prismajohtaja.