Helppoa asiointia kesäpihalla

Käyttäjän Mikko Junttila kuva

#testiryhmä testaa: Kesäpiha

Nykyisen Prisman kesäpihan palvelupiste, jota kutsumme ”kopiksi” on toiminut meidän näkökulmasta ihan kohtuullisen hyvin, mutta asiakkaan näkökulmasta sitä voi vielä kehittää. Testiryhmä lähti tässä palvelun kehittämisessä asiakkaan näkökulmasta pohtimaan, miten asiakas toimii nykyisessä ja miten se voisi toimia paremmin uudessa.

Kriittinen kohta on tuotteiden skannaaminen kassakoneelle. Nykyään kaikki nostetaan tiskille asiakkaan toimesta, josta ne skannataan kassalle, mutta jatkossa meillä on mahdollisuus tulla asiakkaan luo ja skannata tuotteet asiakkaan ostosvaunusta. Lisäksi uudessa kesäpihan kopissa on mahdollisuus kulkea läpi piha-alueelle ja palvella asiakas suoraan esim. peräkärryostoksia tehdessä. Mullat suoraan lavalle ja maksu kopin takaovelle, niin on helppoa ja kätevää.

Kesäpihan maksamisesta on haluttu tehdä helppoa. Tule ja testaa, miten olemme onnistuneet!

Terveisin,

Mikko
#testiryhmä
Prismajohtaja
Prisma Seppälä

Mikko Junttila
Mikko on Prisma Seppälän prismajohtaja.