Kahdeksanpaikkainen asiakaspalvelu

Käyttäjän Mikko Junttila kuva

#testiryhmä testaa: S-Pankki ja Infopiste

Asiakaspalvelupiste eli totutummin Info tai neuvonta, tulee muuttumaan merkittävästi uudessa Seppälässä. Palvelupaikkoja tulee yhteensä kahdeksan. Viisi paikkaa tulee asiakaspalvelupisteen puolelle ja kolme s-pankin palveluille. Tällä varmistetaan aina sujuva palvelu. Meidän palvelupisteiden rinnalle tulee LähiTapiola sekä S-pankin pankkiirien toimisto, joten meillä on mahdollista laittaa kaikki omistajuus-, vakuutus- ja pankkiasiat kerralla kuntoon.

Uutena palveluna tulemme myymään uudesta asiakaspalvelupisteestä tapahtumalippuja sekä vastaanottamaan ja käsittelemään kaikki talon reklamaatiot. Palveluvalikoimaan tulee myös eräs yllätystuoteryhmä, joka kannattaa tulla itse tarkistamaan paikan päälle.

Tulemme myös uuden vuoropalvelujärjestelmän avulla mahdollistamaan palveluiden jonotuskäytännön, jolla varmistetaan palveluiden sujuva hoito sekä oikeudenmukainen ja selkeä palvelu, silloin kun sille on tarvetta.

Asiakaspalvelupisteemme sijaitsee hyvin keskeisellä paikalla pääsisäänkäynnin edessä. Tulkaahan kysymään meiltä, mikä ikinä askarruttaa. Olemme paikalla Teitä varten. 

Terveisin,

Mikko
#testiryhmä
Prismajohtaja
Prisma Seppälä

 

Käyttäjän Mikko Junttila kuva
Mikko Junttila
Mikko on Prisma Seppälän prismajohtaja.