Parempaa Seppälää?

Käyttäjän Mikko Junttila kuva

Parempaa Seppälää

Pukeutuminen on herkkä alue, jossa trendit tulevat ja menevät. Prisma ei ole perinteikkäästi sellainen ketju, jonka valikoima koetaan kovin muotiherkäksi, tai että sieltä löytyisi riittävästi vaihtoehtoja perheen pukeutumiseen lapsille, nuorille ja nuorille aikuisille. Myös hintataso on herättänyt keskustelua puolesta ja vastaan. Toki matkan varrella on ollut hyviäkin uudistuksia ja tiettyjä merkkejä, joilla selvästi on haettu uudistusta, mutta mielikuva Prisma -pukeutumisesta on edelleen hivenen ontuva valikoiman osalta. Tähän on lähdetty hakemaan muutosta.

Asiakkailta on tullut ajatuksia siitä, että uuden Prisman pukeutumisen valikoimia tulisi suunnata jatkossa enemmän myös nuorille ja nuorille aikuisille. Prisma-ketju on lanseerannut tänä syksynä uusia pukeutumisen merkkejä maailmalta kun Starter, Mossimo, Cheetah, Danskin ja Londonfog. Nämä ovat ensimmäinen esimerkki siitä, kuinka tulemme tuomaan myös uuteen Prismaan lisää uutta valikoimaa ja vaihtoehtoja perheen erilaisiin pukeutumistarpeisiin. Näitä edellä mainittuja merkkejä on myyty Prisma Seppälässä muutamassa viikossa jo yli 1300 kappaletta, joten selvästi asiakkaiden toiveet uudesta pukeutumisen tarjonnasta ovat olleet oikeita. Uudet merkit on otettu ilolla vastaan!

Tulemme Prismassa jatkossa kiinnittämään erityistä huomioita valikoimiin, esimerkiksi pukeutumisen osalta keskitymme tuotteen hinnoitteluun sekä laatuun. Tämä tarkoittaa samasta tuotekategoriasta erilaisia tuotevaihtoehtoja niin, että asiakas voi valita itselleen sopivimman vaihtoehdon esimerkiksi johtavan merkin tai hintaetutuotteen väliltä.

Terveisin,
Mikko
#testiryhmä
Prismajohtaja
Prisma Seppälä

Käyttäjän Mikko Junttila kuva
Mikko Junttila
Mikko on Prisma Seppälän prismajohtaja.