Joulu tuo hyvän mielen

Käyttäjän Tommi Viitanen kuva
  • Joulu tuo hyvän mielen

Sain tänään peräjälkeen kaksi puhelinsoittoa, jotka olivat erityisen mieleenpainuvia. Ensimmäisessä puhelussa asiakas halusi antaa palautetta Keljon infoon: hän oli asioinut postimerkkiostoksilla ja saanut erityisen iloista ja hyvää palvelua ”pitkältä vaalealta nuorelta mieheltä, joka oli myös keskustellut asiantuntevasti postimerkin aiheen suunnitelleesta taiteilijasta”. Tämä oli tehnyt asiakkaaseen suuren vaikutuksen ja hän toivoi, että välittäisin kiitokset häntä erityisen hyvin palvelleelle myyjälle: KIITOS VALTTERI, HIENOA DUUNIA!

Muutama minuutti edellisen puhelun jälkeen puhelimeni soi jälleen. Tällä kertaa luurin toisessa päässä oli asiakas, joka määrätietoiseen sävyyn kysyi, kenen kanssa keskusteli ja haluaisi antaa palautetta toiminnastamme. Tässä vaiheessa mieleeni hiipi luonnollisesti ajatus, että ”mitähän meillä nyt on tapahtunut”. Asiakas jatkoi puheluaan todeten, että ”tiedättekö, teidän palvelunne on valovuoden edellä muita”. Tämän jälkeen hän kiitti siitä, kuinka erinomaista palvelua hän oli saanut joka osastolla ja kassalla meillä asioidessaan. Puhelu päättyi molemminpuolisiin hyvän joulun toivotuksiin. Tuli aika kiva fiilis.

Edellä mainittuja palautteita tukemaan saimme tällä viikolla meidän tämän syksyn asiakastyytyväisyystutkimuksen tulokset. Tulosten perusteella erityisesti tervehtimisen taso oli harpannut hienosti eteenpäin. Olemme siis oikealla polulla! Suuri kiitos kaikesta saamastamme palautteesta, niin positiivisesta kuin rakentavastakin. Se on kehittymisemme elinehto.

Haluan toivottaa Sinulle erinomaisen hyvää ja rauhallista joulunaikaa sekä kiittää kuluneesta vuodesta! Annathan meille palautetta vastaisuudessakin.

Kohtaamisiin Keljon ja Palokan Prismoissa,
Tommi Viitanen
Prismajohtaja
#keskimaanprismat

Kategoria: 
Avainsanat: 
Tommi Viitanen
Kirjoittaja on Prisma Keljon ja Prisma Palokan johtaja.