Kiitos hyvästä palvelusta!

Käyttäjän Kristiina Tammitie kuva
  • Kangasniemen S-marketissa palvelu erittäin hyvää ja ystävällistä.

”Kangasniemen S-marketissa palvelu erittäin hyvää ja ystävällistä. Tuotevalikoima monipuolista ja erityisesti hedelmäpuoli on kiitettävä, paljon parempi kuin Mikkelin Prisman. Suosikkikauppamme jossa pääsääntöisesti asioimme.”

Keskimaahan tulee jatkuvasti ja monen kanavan kautta asiakkailta palautetta palveluihin ja tuotteisiin liittyen. Asiakaspalvelun ammattilaisille voimia työhön antavat positiiviset asiakaspalautteet. Tässä muutama palaute sekä niiden saajien mietteitä työn tekemisestä.

– Kieltämättä tuntuu hyvältä tällainen palaute, joka on varmasti myös ansaittu, kommentoi Emilia Neuvonen.

– Nostihan se väkisin suupieliä ylöspäin, etenkin kun meidän entinen päällikkö lähti meiltä Mikkelin Prismaan pt-päälliköksi. Olemme kieltämättä tehneet hyvää työtä hedelmä- ja vihannesosastolla. Pidämme tason korkealla ja olemme hyvin kriittisiä sen suhteen, mikä meille kelpaa. Panostamme tosissamme myös esillepanoihin ja runsauteen, Anni Laitinen jatkaa.

”Teillä on Suomen paras noutopöytä ja palvelu on aina mukavaa. Iso plussa myös kun teillä on tuore ja maistuva leipäpöytä. Kukistatte kaikki muut ABCt satanolla.”

Kehuttu noutopöytä on ABC Hirvaskankaalla.

Meillä on ammatistaan ylpeä porukka, jonka rima on aina korkealla, Liina Laurén kertoo.

– Kun asiakas vaivautuu kirjoittamaan tällaisen palautteen, hän on varmasti todella tyytyväinen. Me olemme kyllä panostaneet todella paljon leipä- ja noutopöydän siisteyteen, saatavuuteen, makuun ja monipuolisuuteen. Lisäksi meillä on ammatistaan ylpeä porukka, jonka rima on aina korkealla, Liina Laurén perustelee.

”Asioimme Kodin Terran "lautapuolella" ja saimme erinomaista palvelua nuorelta mieheltä. Hän neuvoi ja auttoi, oli kohtelias ja ripeä. Alkoi siinä sormesta vuotaa verta ja ennen kuin ehdin sanoa mitään, hän ojensi jo laastaria. Tällaisen palvelun jälkeen kauppaan palaa mielellään uudestaan!”

Kiitelty nuori mies on Aki Honkala. Asiakas teloi sormensa peräkärryyn, joten tilanteen nähnyt Aki kävi saman tien hakemassa hänelle laastarin.

– Yritän aina palvella mahdollisimman hyvin, tilanteen ja asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Osa asiakkaista tietää tarkasti mitä haluaa ja toimii hyvinkin itsenäisesti, toisia pitää taas enemmän auttaa, neuvoa ja opastaa.

”Haluan antaa palautetta teidän loistavasta työntekijästä Mirka Tuomainen. Hänen asenteensa ja kyky katsoa minun tarpeitani ja neuvoa varauksen kanssa oli ylitse muiden. En ole saanut vastaavaa palvelua Suomessa.”

Hyvää palvelua arvostavien asiakkaiden takia tätä työtä on niin kiva tehdä

Mirka ei tätä palvelutilannetta muista aivan tarkasti, mutta epäilys hänellä on.

– Olisikohan siinä ollut myöhään tullut majoittuja, jolle annoin saunallisen huoneen, koska meidän asiakassauna ei ollut enää auki. Juuri tällaisten ihanien, hyvää palvelua arvostavien asiakkaiden takia tätä työtä on niin kiva tehdä. Respassa me jutellaan paljon asiakkaiden kanssa heidän kiinnostuksistaan, toiveistaan ja odotuksistaan, jotta osaamme tarjota heille jotain ekstraa.

Teksti Kristiina Tammitie, kuvat Kati Kuparinen, Leena Räikkönen ja Kristiina Tammitie

Kategoria: 
Kristiina Tammitie
Jyväskyläläinen vapaa toimittaja kirjoitti mm. Keskimaan juhlavuoden aikana 100 tarinaa Keskimaasta. Keskimaan ajankohtaisia juttuja löydät blogin lisäksi Sinun Etusi -lehdestä ja Keskimaan henkilöstölehdestä.