Paras palkinto

Käyttäjän Tommi Viitanen kuva
  • Palautetta voit antaa vaikka S-mobiilissa

Meillä kaikilla on tarve saada tietää, että miten on omassa työssään pärjännyt. Meneekö hyvin vai huonosti? Palautteen anto ymmärretään perinteisesti esimiehen tehtäväksi. Esimiehellä on tietysti iso rooli tässäkin asiassa, mutta erityisen merkitykselliseltä tuntuu suoraan asiakkaalta saatu palaute, on se sitten risuja tai ruusuja.

Saimme tänään Keljossa pari mukavaa kirjallista palautetta, jotka tuntuivat erityisen hyviltä:

”Kävin Keljon Prismassa ostamassa tyttären pojalle Leijona FANI-paidan 22.11.17. Paita oli hieman pieni, joten se piti vaihtaa/palauttaa. Olin jo ehtinyt jättää paidan pojalle Haukkalaan. Asioin paidan tiimoilta tänään 23.11 myymälän puolella kolmen myyjän kanssa sekä neuvonnan myyjän kanssa: palvelu oli kaikilla ERINOMAISEN ystävällistä! Kiitos teille kaikille. Poika sai sopivan paidan ja lapselle sekä mummille jäi asian hoidosta tosi hyvä mieli - KIITOS.”

”Kävin asioimassa keljon Prismassa ja siellä oli erittäin asiantuntevaa ja palvelualtista henkilökuntaa. Erityisesti jäi mieleen keski-ikää lähestyvä mies henkilö Mikki. Hän etsi kanssani riisinkeitintä ja kertoi mobili sovelluksesta, jolla saan alennusta. Erittäin asiallinen  hyvä asiakaspalvelija”

Nämä positiiviset palautteet ovat paras palkinto, jonka asiakaspalvelutyössä voi saada. Suuret kiitokset niiden antajille!

Huom. Palautetta voit lähettää suoraan toimipaikkaan vaikka S-mobiililla!

Kohtaamisiin Keljon ja Palokan Prismoissa,

Tommi Viitanen
Prismajohtaja
#keskimaanprismat

Kategoria: 
Avainsanat: 
Tommi Viitanen
Kirjoittaja on Prisma Keljon ja Prisma Palokan johtaja.