Kristiina Tammitie

Käyttäjän Kristiina Tammitie kuva
Kristiina Tammitie
Bio: 
Jyväskyläläinen vapaa toimittaja kirjoitti mm. Keskimaan juhlavuoden aikana 100 tarinaa Keskimaasta. Keskimaan ajankohtaisia juttuja löydät blogin lisäksi Sinun Etusi -lehdestä ja Keskimaan henkilöstölehdestä.

Julkaisut

Osuuskauppa tarjoaa työntekijöilleen vaihtelevia työtehtäviä. Hyvä esimerkki on vaikkapa Keskimaan promotiimi, joka jakaa tietoa ja aktivoi asiakkaita erilaisissa tapahtumissa.

Keskimaan promotyöntekijät valittiin tehtävään talon sisältä viime keväänä. Valinnoissa painotettiin muun muassa myyntihenkisyyttä, sosiaalisia taitoja, iloisuutta ja heittäytymiskykyä.

Keuruun Lähi ABC:n työryhmä on kokoontunut tiimipalaveriin. Keljonkankaan ABC:ltä on saatu asiakaspalveluun apuvoimia niin, että kaikki voivat osallistua. Ovi takatiloihin käy ahkerasti, kun vapaapäivällä ja ansaitulla lomalla olevatkin tulevat hymyssä suin paikalle.

Keuruun Lähi ABC:n porukka on harvoin näin kattavasti yhtä aikaa paikalla. Edessä Tuuli Tummala, Maija Vanhanen, Kari Vakkila, Veera Mäkelä ja Hanna Höytiä. Takana Merja Linna, Ksenia Shedis, Kia Periviita ja Helena Piispanen. Joukosta puuttuu Elina Altti.

Sanna Järvinen ehti olla töissä 27 vuotta Jämsän Rossossa, kunnes ravintola lopetettiin kannattamattomana likimain vuosi sitten. Nyt Sanna on saatavuusvastaava Korpilahden S-marketissa.

”Melko tarkkaan vuosi sitten sain samalla viikolla käteeni yt-lapun Rosson lopettamiseen liittyen ja lentoliput Roomaan palkintona ketjun myyntikisasta. Tilanne oli jotenkin outo ja absurdi: voitan matkan kiitoksena hyvästä myynnistä ja samaan aikaan toimipaikkani lopetetaan, koska myynti ei käy.

Hotellin tekijät – juttusarjassa esittelemme ihmisiä, yhteisöjä ja yrityksiä, jotka yhdessä rakentavat Original Sokos Hotel Alexandran tarinaa. Hotellin kanta-asiakas, työmatkustava Perttu Hiironen kokee joka kerta olevansa tervetullut taloon.

Istumme lokakuisena keskiviikkoaamuna Perttu Hiirosen kanssa Original Sokos Hotel Alexandran aamiaispöydässä. Hotellin työntekijät toivottelevat hänelle hyviä huomenia nimeltä mainiten ja jäävät jutustelemaan kuulumisia. Sama toistuu, kun kuljemme vastaanoton ohitse. Tässä on ilmiselvästi kaveri, josta tykätään.

”Kangasniemen S-marketissa palvelu erittäin hyvää ja ystävällistä. Tuotevalikoima monipuolista ja erityisesti hedelmäpuoli on kiitettävä, paljon parempi kuin Mikkelin Prisman. Suosikkikauppamme jossa pääsääntöisesti asioimme.”

Keskimaahan tulee jatkuvasti ja monen kanavan kautta asiakkailta palautetta palveluihin ja tuotteisiin liittyen. Asiakaspalvelun ammattilaisille voimia työhön antavat positiiviset asiakaspalautteet. Tässä muutama palaute sekä niiden saajien mietteitä työn tekemisestä.