Tommi Viitanen

Käyttäjän Tommi Viitanen kuva
Tommi Viitanen
Bio: 
Kirjoittaja on Prisma Keljon ja Prisma Palokan johtaja.

Julkaisut

Yksi varma merkki kevään tulosta on lisääntyvät tiedustelut kesätyöpaikoista. Innostuneita ja uteliaita yhteydenottoja tulee niin puhelimitse kuin sähköpostinkin välityksellä. Yhteydenottoja yhdistää yksi kysymys: miten teille pääsisi kesätöihin?

Kevät on meillä Prismoissa keskustelujen aikaa, monellakin tavalla. Meillä on parhaillaan menossa koko henkilökunnan palaverit, joissa käymme yhdessä läpi kuluneen vuoden onnistumisia ja tämän vuoden tavoitteita. Näkökulmamme on vahvasti toiminnan kehittämisessä. Olennaista ei ole pelkästään asioiden läpikäyminen, vaan se, mitä saamme yhdessä aikaan keskustelujen lopputuloksena.

Saimme kuluneella viikolla oheisen asiakaspalautteen Palokan Prismaan: ”Kävin 21.1. sunnuntaina Palokan Prismassa kyselemässä pahvilaatikoita muuttoa varten ja hämmästyin kovin, sillä kaksi naista, joista toinen oli neuvonnassa ja toinen nuorempi tyttö kaupan puolelta olivat erittäin avuliaita ja loistavia asiakaspalveluun sopivia ihmisiä. Näinä päivinä on vaikeaa saada hyvää palvelua, joten päätin kirjoittaa hämmästyksestäni. Ja asiani tuli hoidetuksi loistavasti, kiitos heille!”. Saimme jälleen kivan palautteen asianosaisille välitettäväksi: iso kiitos palautteen antajalle!

Sain tänään peräjälkeen kaksi puhelinsoittoa, jotka olivat erityisen mieleenpainuvia. Ensimmäisessä puhelussa asiakas halusi antaa palautetta Keljon infoon: hän oli asioinut postimerkkiostoksilla ja saanut erityisen iloista ja hyvää palvelua ”pitkältä vaalealta nuorelta mieheltä, joka oli myös keskustellut asiantuntevasti postimerkin aiheen suunnitelleesta taiteilijasta”. Tämä oli tehnyt asiakkaaseen suuren vaikutuksen ja hän toivoi, että välittäisin kiitokset häntä erityisen hyvin palvelleelle myyjälle: KIITOS VALTTERI, HIENOA DUUNIA!

Meillä kaikilla on tarve saada tietää, että miten on omassa työssään pärjännyt. Meneekö hyvin vai huonosti? Palautteen anto ymmärretään perinteisesti esimiehen tehtäväksi. Esimiehellä on tietysti iso rooli tässäkin asiassa, mutta erityisen merkitykselliseltä tuntuu suoraan asiakkaalta saatu palaute, on se sitten risuja tai ruusuja.

Saimme tänään Keljossa pari mukavaa kirjallista palautetta, jotka tuntuivat erityisen hyviltä: